Friday 13 January 2012

psai saia --. Lyiaa Karoou .

>_< nme aku Nor Alia binti Ismail . shortnme aku alia/lyia/maie/tecik . bfday aku 16 jan 1996 . aku asl kt kg. Tanjung Puteri kt Kuala Ketil . skrg nie aku stay kt Pulau Langkawi , Pualu bebas cukai . tp aku ta bebas pon . hehehek >_< cos c'llu kna konkong ngn my luvly mum . aku nie budax kg ja , but aku taw la juga c'takat na dress-II nie klau ta dluu time aku form 1 , aku mmg POYO derr hahak >_< . edop aku ta t'lampau sosial . aku cuma da dua org bestie ja c'tkat nie . ana farahana n miss eryn .. tp yg plig rpat cgt miss eryn .. ( maseh eryn , sbb da tlog wtkn Lyia blog )aku nie sorg yg ska epi >_< , ska wt lwak bodoo , sorg yg simple , sorg yg suka nd cpat bantu org nd prblm s'org ,tp problm aku ta stlle-II juga .. aku nie s'org yg cpat jelous dorhhh nd aku mmg nakai , klw ta nakai tuh mmg bkn Lyiaa laa . aku ank bngso dri 2 b'adk but my brothr da m'ngl dunia cos da jantung b'lubang . dlu aku nie "PLAYGIRL" but tuh dlu , now aku da insaf hehek "_" , aku da kenai erti setia dlm kpel-II nie .. spa-II yg na amik taw lbih lnjut ag psai aku ,na jd mber aku . knaila ngn aku ngn lbih rpat ag . jgn dok stg-II da , nti t'lupa pulak.. klw da t'lupa comform da ta knai aku ag . baek ampa m'ngenali aku bfor t'Lupa . na num aku . aku bolei bg but atas p'timbangan aku laa . cos aku nie c'orang yg easy jtoh CINTA , tuh k'lemahan aku . aku mudah jtoh CINTA kt laki-II yg suka wt aku epi . ta kesah dy ncem or evil aslkn dy c'llu wt aku epi nd aku cpt utk m'lupakn laki-II yg in luv ngn aku klau da laki-II yg bolei wt aku lbh epi ag . i'm not "PLAYGIRL" okei nd aku cpat borink . sunyi . fedab klau aku b'hbungan ngn som1 dlm c'satuh p'cintaan klw masej or call kdg-II tuh jew . aku hrp korg FOLLOW Lyiaa erkk .

No comments:

Post a Comment